DIN FILMS VISUELLE IDENTIET: FRA CREDITS TIL LANCERING OG FILMPLAKAT

INDHOLD
Hvordan får du din film til at skille sig ud?
Det handler ikke kun om selve fortællingen, men også om den visuelle identitet – credits, filmplakat, lanceringsbillede og alt det, der giver din film sin helt egen signatur og gør den genkendelig!
Glæd dig derfor til at møde Torsten Høgh Rasmussen, der er grafisk designer med mange års erfaring i at skabe stærke visuelle universer til dokumentarfilm og -serier. Han deler konkrete eksempler og hands-on viden om, hvordan du kan pakke din film ind, så den fænger fra første blik.
OM TORSTEN HØGH RASMUSSEN
Torsten Høgh Rasmussen er selvstændig grafisk designer og arbejder primært med visuelle identiteter til dokumentarfilm- og serier. Arbejdet omfatter alt fra skiltning, rulletekster og motion graphics til lanceringsmateriale, plakater og outreach-materiale. Derudover har han i en årrække arbejdet som AD’er på det mest læste blad Ud&Se, og har beskæftiget sig med udvikling og redesign af magasiner og fagblade. Se mere på hjemmesiden www.torstenrasmussen.dk
PRAKTISK INFO
Hvor: Filmværksted København, Gothersgade 55, 4.sal, København K
Dato: 18. november 17.00 - 19.00
Pris: 50 kr.
Kontakt: event@fvkbh.dk
Forhindret i at deltage? Husk at melde fra til Filmværkstedet, så en anden kan få din plads!